0.00 грн.
Зробити замовлення- Огляд товару
- Характеристики
- Умови відправлення
- Відгуки (0)
Nokian Hakkapeliitta 8 – чудове зчеплення, легкість обертання
Nokian Tyres, експерт з шин для складних кліматичних умов, представляє нову зимову шиповану шину Nokian Hakkapeliitta 8. Завдяки чудовому зчепленню Nokian Hakkapeliitta 8 справляється з будь-якими погодними умовами. Унікальна технологія ошипування від компанії-творця зимових шин забезпечує небачене раніше зчеплення на льоду та снігу. Nokian Hakkapeliitta 8 чудово поводиться в екстремальних ситуаціях, відрізняється акустичним комфортом, легко обертається, економить витрату палива та знижує вплив на дорожню поверхню.
Безпрецедентна безпека взимку, м'яке торкання дороги
Дослідження, проведене в країнах Північної Європи, показало, що водії цінують зимові шини насамперед за гарне зчеплення на снігу та льоду. Надійне зчеплення, безпека, приємне відчуття від водіння загалом за мінливої зимової погоди – це незмінні властивості зимових шин Nokian Hakkapeliitta. Основою для розробки шини шипованої Nokian Hakkapeliitta нового покоління стала шина Nokian Hakkapeliitta 7, презентована в 2009 році. Nokian Hakkapeliitta 7 є багаторазовою переможницею тестів та встановила своєрідний світовий рекорд у цій галузі: понад 30 виграних тестів в автомобільних журналах протягом 2009 – 2012 років.
Розробка нової зимової шини та її ретельне тестування – плід майже чотирирічних праць та творчих зусиль. Новинка Nokian Hakkapeliitta 8, як і її попередниця, має спрямований симетричний рисунок протектора, тобто має певний напрямок обертання. Тисячі зимових тестів підтверджують: спрямований та симетричний малюнок протектора є ідеальним вибором для шипованих шин, він дозволяє широко рознести ошипування, що, у свою чергу, оптимізує зчеплення та акустичні характеристики.
- За нашим задумом справжня зимова шина повинна оптимально працювати в будь-яких кліматичних умовах, будь то рух по льоду, снігу або сльоті. Будучи піонерами шинної індустрії, ми хотіли довести, що безкомпромісне зчеплення та задоволення водіння сумісні. Nokian Hakkapeliitta 8 відкриває нову еру, в якій поєднуються абсолютна безпека взимку та мінімальний вплив на дорожнє покриття, – розповідає Юха Пірхонен, керівник відділу з розробки продукції концерну Nokian Tyres.
Нова концепція обшипування Nokian Eco Stud 8 – чудове зчеплення взимку
Розробка найкращих у світі шипованих шин має на увазі ідеальне поєднання ошипування, конструкції шини, дизайну протектора та гумової суміші. Шини також мають пройти тривалі випробування у реальних умовах експлуатації. Поведінку шин Nokian Hakkapeliitta 8 тестували в екстремальних умовах на випробувальному полігоні концерну Nokian Tyres в Івало за Полярним колом.
Революційна концепція шипування шин Nokian Hakkapeliitta 8 максимізує чудове зчеплення та знижує вплив на всі види дорожніх покриттів. Ошипування виконано відповідно до нового законодавства, введеного в дію в Європі. Дія закону поширюється на шиповані шини, зроблені після 1 липня 2013 року.
Нова концепція обшипування Nokian Eco Stud 8 від компанії-творця зимових шин покращує безпеку та керованість зимових шин в екстремальних ситуаціях. Nokian концепції Eco Stud 8 включає якірний шип нового покоління, форма фланця зменшує відхилення шипа і пом'якшувальну «подушечку» під шипом – Eco Stud, виготовлену із спеціальної м'якої гумової суміші. Цей шар покращує роботу шипа та пом'якшує контакт із дорогою. Ця інновація вже застосовувалася в інших зимових шинах Nokian Hakkapeliitta, але в шині Nokian Hakkapeliitta 8 товщина подушечки збільшена.
Шипована шина Nokian Hakkapeliitta 8 має безпрецедентне зчеплення на льоду в поздовжньому та поперечному напрямку. Розташування кожного шипа оптимізовано за допомогою комп'ютерного моделювання. Шипи рівномірно розподілені по всій поверхні протектора. Таким чином, жоден із шипів не перекриває собою інший, забезпечуючи найкраще зчеплення з дорогою у будь-яких ситуаціях.
– У Nokian Hakkapeliitta 8 дуже добре збалансовано поздовжнє та поперечне зчеплення на льоду, за рахунок цього поведінка шини передбачувана на слизькій дорозі та ожеледиці. При добрій амортизації продовжується термін експлуатації шипів, а також знижується рівень шуму, - пояснює Юха Пірхонен.
Nokian Hakkapeliitta 8 дбайливо впливає на поверхню дороги. Вплив шини на дорожню поверхню в середньому на 12% менше, ніж вимагає закон про ошипування в країнах Північної Європи. Це рівень, якого багато виробники тільки прагнуть.
Спокій духу навіть в екстремальних ситуаціях
Надійне кріплення шипа покращує якість зчеплення при гальмуванні. Nokian Hakkapeliitta 8 має оновлену двошарову будову протектора (cap & base) . Особливо міцна гумова суміш усередині протектора надійно блокує шип у шашці, стабілізує рух шини на сухій дорозі та забезпечує рівномірне зношування шини.
Різні інновації можуть бути відчутні водіями щодня під час водіння взимку. Прогресивна обшипування та концепція Eco Stud 8 формують фантастичні якості зимового водіння: чудове зчеплення при гальмуванні та прискоренні, краща зносостійкість та, відповідно, душевний спокій автомобіліста.
Всі шини Nokian Hakkapeliitta 8 шипуються на заводі-виробнику; це гарантує якість та працездатність шипів.
Першокласне зимове зчеплення, зносостійкість та низький рівень шуму забезпечує симетричний малюнок протектора зі збільшеною кількістю шашок протектора. У Nokian Hakkapeliitta 8 шашок більше, ніж у її легендарній попередниці – зимовій шині Nokian Hakkapeliitta 7.
Більша кількість шашок покращує зчеплення, а завдяки збільшеній кількості канавок у протекторі краї ламелей краще чіпляються за сніг і лід при торканні з поверхнею дороги. Збільшена кількість шашок протектора забезпечує можливість точно і широко розмістити шипи в протекторі. Невеликий розмір шашок протектора знижує теплонагрівання шини, а це впливає на збільшення пробігу та підвищення зносостійкості шини. Ця інновація також наголошує на екологічності моделі Nokian Hakkapeliitta 8 за рахунок зниження витрати палива та підвищення зносостійкості.
Шашки центральної частини протектора міцно з'єднані один з одним, що покращує жорсткість шини та підвищує стабільність поведінки. Протектор з глибокими канавками та відкриті плечові зони чудово самоочищаються від снігу та сльоти.
Ефективність гальмування забезпечується гальмівними підсилювачами , які розміщені у задній частині шашок протектора. Зубчастий малюнок гальмівних підсилювачів збільшує площу захоплення і покращує зчеплення з дорогою, особливо на сніговій поверхні.
Комфорт та стійкість на асфальті
Поведінка нової шини шипованої легендарного сімейства Hakkapeliitta на чистому асфальті покращена завдяки новому дизайну протектора. Діагональні закриті 3D підтримуючі ламелі в центральній частині протектора підсилюють конструкцію, що робить рух більш надійним. Завдяки діагональним ламелям шини швидко та точно відповідають на рух керма. У зовнішній частині плечових зон при дотику з дорогою 3D-ламелі, що блокують , фіксують шашкові блоки, з'єднуючи їх в одне ціле, що покращує прохідність в поворотах і маневрах на трасі.
Новий жорсткий брекерний пакет дозволяє шині зберігати форму, незважаючи на нерівність дороги. Більш комфортному водінню сприяють компоненти боковини, що поглинають удари, та вибір матеріалів, що ефективно знижують рівень шуму, відчутний у салоні.
Унікальна гумова суміш
Для протектора шини Nokian Hakkapeliitta 8, орієнтованої на складні кліматичні умови, створили спеціальну гумову суміш. Вона стала результатом тривалої та копіткої роботи. Головними складовими в зимовій гумовій суміші на основі кріосилану другого покоління Hakkapeliitta Cryo-silan e Gen 2 є силіка, суріпне (різновид ріпаку) олива та натуральний каучук.
Суріпне масло служить каталізатором для з'єднання суміші при низьких температурах; воно стимулює взаємодію силіки та натурального каучуку, та покращує міцність гумової суміші на розрив. Більшість натурального каучуку у складі суміші ключовим чином впливає на властивості зчеплення в екстремальних умовах на зимовій дорозі. Натуральний каучук є своєрідним стабілізатором у широкому діапазоні температур, чудово впливає на поведінку суміші, коли температура близька до нуля градусів або тріщить мороз.
Завдяки вмісту великої кількості силіки в гумовій суміші і абсолютно новому дизайну протектора, шини Nokian Hakkapeliitta 8 мають дуже низький опір кочення. Рівень опору коченню майже на 5% нижче, ніж був у Nokian Hakkapeliitta 7, яка відрізнялася легкістю обертання. Екологічність нової шини означає
подальше скорочення витрати палива автомобіля та шкідливих викидів в атмосферу.
Індикатор зношування протектора підвищує безпеку взимку
На протекторі новинки видно індикатор ступеня зношування протектора (DSI – Driving Safety Indicator), запатентований Nokian Tyres. Він знаходиться в центральній частині протектора та показує залишкову глибину канавки протектора в міліметрах. У міру експлуатації шини цифри стираються в порядку зменшення. Зимовий індикатор зношування у вигляді сніжинки зберігається доти, поки канавка протектора має глибину не менше 4 мм. Після того, як сніжинки зникнуть, шини вважаються небезпечними для експлуатації в зимових умовах і їх рекомендується замінити.
На боковині Nokian Hakkapeliitta 8 розташована інфо-дільниця, на якій під час сезонної заміни покришок можна робити позначки про рекомендований тиск у шинах та їх місцезнаходження. Для зручності та безпеки користувачів на інформаційній ділянці тепер є додаткова зона, в неї можна вписати момент затягування болтів для кріплення колісних дисків.
Зимові шини Hakkapeliitta та Hakka –
спеціальна концепція для складних кліматичних умов
Nokian Tyres розробила першу у світі зимову шину ще 1934 року. Через два роки на світ з'явилася Nokian Hakkapeliitta, і по сьогодні цей бренд залишається одним з найвідоміших у світі серед зимових шин.
Зимові шини Nokian випускаються для забезпечення безпечного водіння за будь-яких погодних та дорожніх умов для країн зі складними кліматичними умовами.
Nokian Hakkapeliitta 8 – Володарка Півночі
- Безпрецедентне зчеплення взимку
- Екологічність від природи: низьке споживання палива, акустичний комфорт та зниження рівня пошкодження дорожнього полотна
- Курсова стійкість та чуйність керма
Основні інновації:
Ошипування Nokian Eco 8. Підвищена безпека взимку та м'яке торкання дорожнього полотна. Поліпшене зимове зчеплення, комфорт та зносостійкість. Унікальна технологія шипування. Екологічніший якірний шип нового покоління, фланець шипа, що зменшує розгойдування шипа, Eco Stud - пом'якшуючий шар гумової суміші, яка амортизує і пом'якшує удар шипа об дорогу. Розподіл шипів за протектором оптимізовано за допомогою комп'ютерного моделювання. Шипи стоять не рядами, а поступово розміщені по всій площі протектора. Жоден шип не перекриває своїм становищем інший, що забезпечує найкраще зчеплення за будь-яких дорожніх ситуацій.
Суміш протектора Hakkapeliitta Cryo -silane Gen 2 на основі кріосилану другого покоління . Відмінне зчеплення взимку за будь-якої температури, зносостійкість і нижча витрата палива. При низьких температурах суріпне (різновид ріпаку) олива посилює взаємодію силіки та натурального каучуку. Гумова суміш протектора за будь-яких умов зберігає еластичність. Ламелі шашок протектора активно діють і зберігають добрий рівень зчеплення при зміні температури. Суріпне масло покращує властивості міцності гумової суміші на розрив, а також удосконалює зчеплення на крижаній та засніженій поверхні.
Гальмівні підсилювачі. Поліпшено зчеплення під час гальмування. Зчеплення при гальмуванні на снігу вдосконалено завдяки підсилювачам гальмування в задній частині протекторних шашок. Зубчастий малюнок підсилювачів гальмування збільшує площу захоплення та покращує зчеплення, особливо на засніженій поверхні дороги.
Діагональні підтримуючі 3D ламелі у центральній частині протектора підсилюють протектор. Шина швидко і чуйно реагує на маневри кермового колеса, покращуючи впевненість руху та чуйність керування.
Самоблоковані 3D ламелі. Точніша керованість. 3D-ламелі, що знаходяться у зовнішній частині плечових зон, при торканні з дорогою фіксують шашкові блоки, з'єднуючи їх в одне ціле, що покращує властивості руху та керованість при русі по дузі та маневрах на трасі.
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.