0.00 грн.
Зробити замовлення- Виробник: Mobil
- Код товару: 154833
- Наявність: Немає в наявності
- Огляд товару
- Характеристики
- Умови відправлення
- Відгуки (0)
Mobil Delvac XHP Ultra LE 5W-30 – це моторна олива з більш високими експлуатаційними властивостями, спеціально створена для підвищення економії палива та захисту сучасних високопотужних дизельних двигунів з низьким рівнем викидів, які застосовуються у автомобільній техніці, що працює у важких умовах. Ця моторна олива розроблена з урахуванням останніх вимог схвалень MB 228.51 та MAN M 3677 до сучасних дизельних двигунів. До складу цієї моторної оливи входять синтетичні базові оливи, одержувані за допомогою передових технологій, що сприяють плинності при низьких температурах, збереженню в'язкості при високих температурах, зниженню випаровування, а також потенційному підвищенню економії палива. Удосконалені присадки були розроблені для продовження терміну служби та збереження ефективності систем зменшення токсичності вихлопних газів, таких як дизельний фільтр сажі (DPF). Більшість виробників широко застосовують DPF для дотримання вимог норм викидів, які пред'являються до сучасних вантажних автомобілів та автобусів. Mobil Delvac XHP Ultra LE 5W-30 сумісний з біодизельним паливом.*
*Дотримуйтесь рекомендацій виробника обладнання щодо можливого коригування обслуговування
Особливості та переваги
Потужні дизельні двигуни з низьким рівнем викидів значно підвищують вимоги до моторних масел. Зменшення робочих зазорів двигунів, використання проміжних охолоджувачів та турбонаддуву призводить до підвищення механічного та термічного навантаження на оливу. Технології низькоемісійних двигунів, такі як підвищений тиск і затримка упорскування палива, і пристрої обробки вихлопних газів, вимагають поліпшення таких параметрів масла, як стійкість до окислення, здатність диспергувати сажу, випаровування та сумісність з пристроями додаткового очищення вихлопних газів. Сучасна технологія, застосована в маслі Mobil Delvac XHP Ultra LE 5W-30, дозволяє досягти високоефективних робочих характеристик та сприяти захисту систем випуску вихлопних газів, обладнаних фільтрами сажі. Рекомендовано до застосування в двигунах, що працюють на біодизельному паливі, що сприяє високій стійкості до окислення і запобігає забрудненню поршнів. Основними перевагами є:
Особливості | Переваги та потенційні вигоди |
Надійний захист від загусання та деградації оливи, та утворення високотемпературних та шламових відкладень | Сприяє збереженню терміну служби оливи відповідно до рекомендованих виробників обладнання інтервалами заміни оливи Допомагає запобігти залипання кілець для покращення захисту та підвищення ефективності роботи двигуна |
Надійний захист від зносу, задирів, полірування стінок циліндрів та корозії. | Допомагає боротися зі зносом у важких режимах експлуатації, збільшуючи термін служби двигунів |
Плинність при низьких температурах | Сприяє ефективній прокачуванні та циркуляції оливи, що дозволяє експлуатацію в регіонах з холодним кліматом. Захищає двигун від зношування при пуску в холодних умовах |
Сучасний малозольний склад компонентів | Сприяє підвищенню ефективності та довговічності вихлопних систем, обладнаних дизельними сажевими фільтрами (DPF) |
Поліпшений склад та в'язкісно-температурні властивості . SAE 5W-30 . Стійкість до зсуву, що сприяє збереженню класу в'язкості . Дуже низька випаровуваність | Потенційна економія витрати палива за рахунок застосування моторних масел вищого класу в'язкості без шкоди довговічності двигуна (імовірна економія палива залежить від типу автомобіля та умов експлуатації) Допомагає зменшити падіння в'язкості та скоротити витрату оливи при інтенсивній роботі в умовах високої температури |
Застосування
Рекомендується компанією ExxonMobil для наступних областей застосування:
• Вантажні автомобілі та автобуси MB останнього покоління, для яких потрібні мастильні матеріали, що відповідають схваленню MB 228.51.
• У двигунах вантажних автомобілів та автобусів (тільки при роботі в регіонах, де використовується паливо з наднизьким вмістом сірки) без фільтрів для сажі, для яких, згідно схвалення MB-228.5, рекомендовано використовувати масла SAPS (див. MB-Sheet 223.2 та посібник користувача відповідної) техніки).
• Вантажні автомобілі та автобуси MAN останнього покоління, для яких потрібні мастильні матеріали, схвалені згідно з MAN M 3677.
• У двигунах вантажних автомобілів та автобусів (тільки при роботі в регіонах, де використовується паливо з наднизьким вмістом сірки) без фільтрів для сажі, для яких, згідно MAN M 3277 і M 3275-1, рекомендовано використовувати масла SAPS (див. посібник користувача відповідної техніки) ).
• Автоперевезення легким та важким вантажним транспортом.
• Сучасні потужні двигуни, обладнані дизельними фільтрами сажі (DPF), відповідно до рекомендацій посібника користувача.
Специфікації та схвалення
Продукція має такі схвалення: |
MAN M 3677 |
Категорія оливи MTU 3.1 |
Ця продукція рекомендується для застосування там, де потрібні: |
MAN M 3271-1 |
MAN M 3477 |
Продукція відповідає наступним вимогам або перевищує їх: |
DAF (зі збільшеним інтервалом заміни) |
ACEA E6 |
Властивості та характеристики
Властивість | |
Клас | SAE 5W-30 |
Зольність сульфатна, % мас., ASTM D874 | 0,97 |
Щільність при 15°C, г/мл, ASTM D4052 | 0,85 |
Температура спалаху, °C, ASTM D92 | 232 |
Кінематична в'язкість при 100°C, мм2/с, ASTM D445 | 11,9 |
Кінематична в'язкість при 40°C, мм2/с, ASTM D445 | 69,4 |
Загальне лужне число, мг КОН/г, ASTM D2896 | 10,9 |
Індекс в'язкості, ASTM D2270 | 169 |
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.